محرومیت ملیپوش فوتسال ناشنوایان بهدلیل انزجار از اسرائیل
رئیس فدراسیون ورزشهای ناشنوایان درباره دلیل محرومیت ملیپوش فوتسال در رقابتهای قهرمانی جهان گفته ملیپوش فوتسال ما به خاطر نشان دادن تنفر و انزجار خود از رژیم صهیونیستی، از مسابقات قهرمانی جهان محروم شد.
در جریان بازیهای جام جهانی فوتسال ناشنوایان سیداسماعیل دژه در بازی با اروگوئه به خاطر حمایت از مردم ایران و اعلام تنفر و انزجار از رژیم صهیونیستی ۵ جلسه از همراهی تیم محروم شد. مصطفی نکولعلآزاد، رئیس فدراسیون ورزشهای ناشنوایان در این باره گفت: بازیکن ما از روی عرق ملی و احساسی که به هموطنان داشت با زبان اشاره خواستار نابودی رژیم صهیونیستی شد. کار بازیکن ما یک نوع همدردی با هموطنانش بود که تحت حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی بودند. مسئولین مسابقات قصد محروم کردن تیم ما را داشتند که خدا را شکر این اتفاق نیفتاد و تنها یک بازیکن ما محروم شد و او را تا پایان مسابقات در اختیار نداشتیم.